تابلو برای پذیرایی

فیلـتر

نمایش 1–24 از 330 نتیجه

 خرید تابلو برای پذیرایی

امروزه فاکتورهای بسیاری برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که انواع تابلو دکوراتیو، یکی از آن‌ها است. استفاده از یک تابلو برای پذیرایی در کنار لوستر، کاغذدیواری، مبلمان و… می‌تواند نقش بسیاری در طراحی یک سالن پذیرایی شیک برای شما ایفا کند.

استفاده از یک تابلو پذیرایی مدرن برای منازلی با سبک چیدمان مدرن، می‌تواند زیبایی و جلوه سایر عناصر موجود در منزل را، چندبرابر کند. در زمان خرید تابلو شیک برای پذیرایی باید اطلاعات کاملی درباره جدیدترین محصولات داشته باشید. در ادامه این مطلب ما شما را با تمام نکاتی که در زمان خرید تابلو برای پذیرایی باید بدانید؛ آشنا خواهیم کرد.

قبل از هر چیز بهتر است ابتدا با واژه دکوراتیو آشنایی پیدا کنید. در واقع به هر وسیله‌ای که برای زیبایی طراحی دکوراسیون استفاده می‌شود؛ دکوراتیو می‌گویند.

دکوراتیوها می‌توانند شامل انواع ساعت، آینه، تابلو، جلومبلی، قفسه، مجسمه و… باشند. تابلوهای دکوراتیو نیز، یا توسط نقاش کشیده و یا توسط عکاس یا بافنده خلق می‌شوند و همگی جلوه و زیبایی خاصی را به محیط شما خواهند بخشید.

تابلو پذیرایی مدرن

از گذشته‌های دور استفاده از تابلو برای خارج‌کردن دیوارهای ساده از حالت بی‌روح مورداستفاده و استقبال مردم بوده است. امروز تابلوها دارای انواع مختلفی هستند که در زمان خرید تابلو برای پذیرایی، باید با هر یک آشنایی داشته باشید.

در زمان استفاده تابلو برای پذیرایی، حتماً باید به تأثیرگذاری تابلو توجه کنید. هر تابلو نقاشی لزوماً نمی‌تواند بر محیط منزل شما اثر مثبت بگذارد؛ تأثیرگذاری مثبت تابلو زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما تابلو را متناسب با محیط منزل و سلیقه شخصی، انتخاب کنید؛ برای مثال: برای انتخاب یک تابلو پذیرایی مدرن با طرح طبیعت یا هر طرح دیگر، باید به کنتراست تصویر توجه کنید.

رنگ‌ها در یک تابلو شیک برای پذیرایی باید با یکدیگر و با سایر لوازم موجود در دکوراسیون پذیرایی هماهنگی داشته باشند؛ به‌طوری که بیننده با تماشای تابلو احساس لذت و آرامش را تجربه کند. برای این منظور در زمان انتخاب تابلو برای پذیرایی، حتماً به میزان سردی یا گرمی رنگ‌های غالب در دکوراسیون پذیرایی توجه کنید؛ سپس یک تابلو با رنگ‌های متضاد برای ایجاد توازن در محیط، انتخاب کنید.

جدیدترین تابلو برای پذیرایی

یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید تابلو برای پذیرایی باید به آن توجه کنید؛ سبک تابلو دکوراتیو است. تابلوهای دکوراتیو شامل جنس، رنگ، سبک هنری و… متنوعی هستند؛ بنابراین افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند تابلو موردنظر خود را انتخاب نمایند. در ادامه با مهم‌ترین نکات خرید تابلو برای پذیرایی آشنا خواهید شد.
·         به سبک تابلو پذیرایی توجه کنید:
همان‌طور که گفتیم ظاهر تابلویی که برای منزل خود می‌خواهید استفاده کنید؛ باید با سبک طراحی داخلی و سایر لوازم منزل شما تناسب داشته باشد. برای مثال برای منزلی با چیدمان مدرن باید از تابلو پذیرایی مدرن استفاده کنید. انواع سبک تابلو عبارت است از:

تابلو هنری برای پذیرایی
تابلو پذیرایی مدرن
تابلو پذیرایی کلاسیک
تابلو پذیرایی انتزاعی
تابلو پذیرایی فانتزی
و…

·         به تکنیک ساخت تابلو توجه کنید:
یکی دیگر از فاکتورهای تأثیرگذار برای انتخاب تابلو پذیرایی، نوع ساخت تابلو است. این فاکتور یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت تابلو نیز است. تابلوهای دکوراتیو از نظر نوع ساخت عبارت است از:

تابلو خطاطی برای پذیرایی
تابلو نقاشی برای پذیرایی
تابلو چاپی برای پذیرایی

·         به متریال به‌کاررفته در تابلو توجه کنید:
عامل مهم بعدی که در زمان انتخاب و خرید بهترین تابلو برای پذیرایی باید به آن توجه کنیم؛ متریال به‌کاررفته برای ساخت تابلو دکوراتیو است. این عامل نیز مانند نحوه ساخت، تأثیر مستقیمی بر قیمت تابلو می‌گذارد. در ادامه شرح مختصری درباره جنس تابلو خواهیم داد.

 بوم: بوم‌ها برای تابلوهای نقاشی و در ابعاد مختلف کاربرد دارند.

عکس: استفاده از تابلوهای عکس هنر عکاسان هنری مشهور در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است. کاغذ چاپ عکس خود دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است.

 بک‌لایت: تابلوهای بک‌لایت در بخش‌هایی از خود دارای چراغ هستند؛ وجود این چراغ‌ها باعث افرایش زیبایی و جلوه تابلو خواهد شد.

 شاسی: شاسی‌ها از جنس چوب و در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و پوستر عکس روی آن چسبانده خواهد شد.

 منبت؛ معرق: هنر منبت و معرق یکی از هنرهای اصیل مردم ایران است. این تابلو با حکاکی طرح‌های زیبا روی چوب و فلز ایجاد شده و طرف‌داران خود را دارد.

فرش: تابلوفرش نیز یکی از آثار هنری بسیار ارزشمند و نفیس کشور ایران است. استفاده از تابلو فروش برای پذیرایی، بیشتر مناسب مکان‌های رسمی یا دکوراسیون‌های کلاسیک است.
معتبرترین سایت برای خرید آنلاین تابلو برای پذیرایی:
یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین فروش تابلو دکوراتیو در ایران، سایت آریکان آرت است. این سایت انواع تابلو برای پذیرایی را برای هر سبک و سلیقه‌ای ارائه می‌دهد. شما می‌توانید محصولات موجود در آریکان آرت را مشاهده کرده و تابلو دکوراتیو خود را سفارشی‌سازی کنید. همچنین قبل از انتخاب و ثبت سفارش می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان طراحی داخلی اریکان آرت بهره‌مند شوید.

اطلاعات بیشتر ...